Liten uppdatering fast ändå inte

Dagens låt? Sådana banala saker sysslar väl inte jag med. Fast. Det finns en hel uppsjö av kandidater och har gjort det ett par dagar. Men nej. Dagens låt... Sådana banaliteter.

Hursomhelst. Helgen blev inte riktigt så lugn som jag hade räknat med. Men rätt skön ändå.

Solen skiner idag. Och jag måste sitta inne och skriva ett reportage om Världskulturmuséet. Känns bra. Eller? I'm slow och 6000 tecken är en del. Iaf när varenda mening ska vara fylld av närvaro. I'll figure something out. Som alltid? Eller nåt.

Det är extremt irriterande att gå upp tidigt för att passa en telefontid och sedan sitta med en upptagetton i örat. Kom igen, svara nu.

I övrigt... nja. Jag har nog inga övriga kommentarer.

PS. Igår (inte förra söndagen nä) spelade faktiskt Morrissey på Bingolotto. Men oj vilket antiklimax det var. Karln stod och mimade sig igenom två låtar. Och dessutom var hans uppträdanden bandade och inklippta i direktsändning. Pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback