Kom igen Carro!

Oj vad stressad jag borde börja bli nu. Och det är jag nog också. Men inte så att stressen tar över. Konstigt. För författandet av kåseri går verkligen inte bra. Det går knappt alls. Svårt att vara fyndig på beställning? Ja lite. Anyway. Stressad men ändå lugn. Och glad, tror jag. För jag har det så bra, egentligen. Och har så mycket att se fram emot. Så himla bra! Shit vad dåligt humör jag var på förut. Och oj vad det späddes på ytterligare. Men hmm vad mycket bättre det blev. Lurigt. Men. NU MÅSTE JAG SKRIVA. Skärpning.

Dagens låt då? Humhum. "Cocaine Carolina" med Johnny Cash och David Allan Coe är ju, eh, fin men... Nä. Dagens låt får bli We're going to be friends med White stripes för att den är så söt! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag gör inte många knop. Tittar på 45 minuter om framgånsrika människor och droger. Och min lillebror frågar: "Josefin, knarkar du?", som om han ställde vilken fråga som helst. Skönt att vara sådär ung och naiv och ovetades om den verkliga verkliheten som innebär att man (jag) är så långt från knarkandes som man bara kan komma. Vad gör du själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback