Fina fredag

Jag är så himla trött. Men Matias bjöd nyss på espresso, stark och svart, så den falska piggheten kommer nog snart. Trött som sagt. Och med en huvudvärk som ett par alvedon har fått ta hand om.
Vi blev visst lite fulla igår. Körsbärsvodkagroggen som smakade spya tog. Mallan och jag på delad förstaplats, men med ett antal bubblare. Det var roligt.
Väckarklocksignalen vid 7.30 var lite mindre rolig. Men jag överlevde. Och lunch med Louise under solen i haga var ett tvättäkta sommartecken. Okej. Koffeinkicken, take it away.  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Spya?? Hur kan du förolämpa mitt 60 procentiga italienska hembränt på det sättet! hahahaha. Ha en toppen helg :-)

Postat av: Jossan

Körsbärsvodkagrogg. My God. Jag förstår att du blev kanon. Men du, en helg utan alkohol är ingen helg ; ) Sofistikerat sagt, va?!

2006-04-22 @ 00:01:50
URL: http://jossanberga.blogg.se
Postat av: Malin

Inte var jag på första plats inte...
Nu svamlar du. FÖRTAL! ;)
Hoppas du haft en bra helg. Håll i hAtten.

2006-04-23 @ 00:45:49
URL: http://www.askerlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback